ålands-soundtrack

I helgen har vi besökt Jenny på Åland: beundrat finfina lägenheten, gått ut och hatat coverbandet på Arkipelag, haft en underbar solig dag på stranden, grillat och ätit på verandan, stukat fot på fyllan (obs! endast Lisa), nästan blivit nekade inträde på Arken pga Jennys skor som inte var det minsta flip-floplika utan högklackade partyskor, åkt båt, åkt buss, åkt tåg..

...samt lyssnat på dansband (lite pinsamt, men vadå..sånt kan man göra när man befinner sig utomlands) på högsta volym både i bil och under förfest. Haha. Den funkar skitbra att skråla till var man än befinner sig.

"Vem söker fånga in din blick i kväll, vem söker följa varje steg du tar?
Vem är det du ger din hand och som får följa dig hem?
Bara din närhet berusar mig kan inte slita min blick från dig
Oron den finns alltid där, finns det nå'n annan än jag
Som får följa dig hem?
Försöker med alla medel att fånga din blick i kväll.
Med alla konstens regler, jag söker din uppmärksamhet.
Jag vill följa dig hem"


/H, kommer aldrig få låten ur min hjärna..


Kommentarer
Postat av: ia

nu får vi hoppas att lisas fossing blir mindre handikappande..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback