celebrity style twin!

http://ynr.blogthings.com/whosyourcelebritystyletwinquiz/

jag har hittat en rolig sida där man kan svara på frågor och på så sätt få ooovääärdeeelig information om vilken kändis´ klädstil ens egen är lik. more or less.  åtminstone vilken kändis klädstil som är minst olik ens egen. min var lik kirsten dunsts vilket jag är nöjd med. hon klär sig snyggt tycker jag. dock tror jag inte hon skulle sätta på sig en snorgrön klänning och silverballerinas :/
men tänk om det blivit britney spears eller mariah carey som var mest lik/minst olik enligt testet. då hade jag blivit depressionerad och känt mig tvungen att bege mig ut på ytterligare shoppingtur vilket jag alls inte har råd med efter IKEA, asos.com och allt annat krafs jag handlat lately.



..är det ia eller är det kirsten på bilden?

/ia som inte har något bättre för sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback