farthinder, konsumkort och nypon

Jag är inte alls på särskilt bra humör. Försökte somna om för att det skulle gå över, men det gick inte. Dessutom tror jag att jag har börjat med en ny vana: att må skitilla dagen efter. Det är väl meningen att man ska sluta med sånt här osunt leverne när man är så gammal som jag är. Alla nollor kommer ge mig åldersnoja. Dessutom känner jag mig bitter. Nu ska jag formatera om hårddisken


/H (men det var i alla fall roligt på Bryggan igår, trots att inte en enda person frågade oss om vad vi pluggade. Vi som skulle svara att vi var kursare på "Sticka och virka dig ur psykosen" vilket i sin tur förklarade våra likadana koftor).


Kommentarer
Postat av: ia

japp. jättetaskigt att inte vilja höra vår omsorgsfullt ihopljugna historia. nästa gång kanske..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback