greys anatomy.



greys anatomy är en sån riktigt bra serie! som jag inte kan se i uppsala pga brist på kanal 5. det är deprimerande.

plus
underhållande. massa dramatik och intriger.
snygg. alla är snygga. utom patienterna kanske. men de antingen dör eller blir botade och lämnar sjukhuset, så snygghetsgrad verkar kvitta..
cool. tjejerna i serien är inte bara sjuka sköterskor som ska beundra de manliga kirurgerna utan de cuttar själva! det är bra. de flesta läkarstudenterna ÄR faktiskt av kvinnligt kön these days.

minus
orealistisk. sådär mycket dramatik och intriger är det INTE på sjukhus! å inte är alla sådär snygga heller :/ fast hade man gjort serien realistisk hade väl ingen velat se den. så ynkigt egentligen.
cool. man känner att man borde bli kirurg. vilket inte kommer hända. dessutom skulle jag bli en usel kirurg så virrig som jag är, inte alls så där coolt duktig som alla i serien envisas med att vara.

nä, strunt i minussidorna. detta är det bästa som har kommit från USA på länge.

/ia, inte ett dugg kirurgisk. mera sjukt gymnastisk.

låt: psapp - cosy in the rocket

Kommentarer
Postat av: huvet

Inte SÅ GYMnastisk för tillfället vad jag förstått... ;) men det blir det väl ändring på i uppsala sen?

2006-08-13 @ 22:51:41
Postat av: ia

nä, det är sant. jag är totalt lat. har aldrig varit i så usel form tror jag. men ja, det blir bot å bättring i uppsala!

Postat av: Debbie

åh, jag kan inte heller se den.. 45 kanaler man inte femman. Helt messed up :(

2006-08-14 @ 22:40:53
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: ia

mkt deprimerande indeed. det blir till att köpa dvd-boxen..

2006-08-14 @ 23:16:45
URL: http://ynka.blogg.se
Postat av: H

nu har jag också kommit på att man ju kan kolla greys anatomy och det är verkligen en sån riktigt bra serie! kunde den inte gå på trean eller nåt i stället?

2006-08-18 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback