love the DJ

Sista utgången på Bryggan igår (idag är det visst bartömning, något jag inte skulle orka med ens om någon annan tömde flaskorna åt mig) och vi hittade ett sånt riktigt gott dansgolv med en DJ som verkade ha stulit mitt mp3-arkiv. Bland annat spelades The Smiths, Håkanbråkan, Pulp, Marit, The Knife, The Clash, Broder Daniel, Popsicle. Enda nackdelen med att en bra låt följdes av en annan var att man aldrig fick vila, gårdagens utekväll var alltså ett riktigt träningspass. Idag är jag trött. Att jag sovit max tre ynka timmar gör inte saken bättre. I kväll orkar jag nog inte mer än att sitta i min soffa och titta på en blå gin-och tonicburk.


85060-137

Bye bye Bryggan!


Förresten har visst Velocity ersatts med en ny indieklubb på ÖG, typ samma koncept om jag förstått saken rätt. Så riktigt trevligt. Som om inte det var nog så spelar I'm from Barcelona på Velvet på lördag. Uppsalas nationer är bäst helt enkelt.  

 Undrar hur många av medlemmarna i I'm from Barcelona som får plats på scenen?

/Helga, paus i dammsugningen för vätskeintag (cola!)


Kommentarer
Postat av: ia

snyft. farewell bryggan. hoppas att vår älsklings-dj inte försvinner med den..

2006-08-30 @ 14:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback