lugg eller inte lugg, det är frågan..

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska klippa lugg till hösten eller inte. Det kanske låter som en liten töntgrej, men det är faktiskt skitjobbigt om man ångrar sig och ska spara ut luggen igen när man väl klippt av den. Försöker kolla hur det ser ut genom att liksom vika håret så nåt luggliknande bildas av den icke-lugg jag har (trots att jag en gång på väg hem från nation blev beskylld för att faktiskt ha lugg - och därför också vara flata, mycket logiskt!) men det funkar inte så bra. Försökte leta upp nån bild för att få bevis på att det är snyggt. Hittade endast denna...

 jag ser ju glad ut i alla fall, så jag antar att jag trivdes med det.

Men OM jag klipper lugg så bör jag inhandla en bra plattång. Med tanke på hur mitt hår beter sig så skulle luggen aldrig få ligga på plats utan hjälp. Hmm. Jaja, jag har ju lite mer tid på mig att fundera i alla fall.

/Helga med hårdilemma

Kommentarer
Postat av: ia

det ska tydligen bli inne med luggo igen! så om du ska klippa till är det rätt tillfälle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback