tröstar mig med lite morrissey.

jag saknar uppsala, mina vänner och även min fyra i flogsta, studentghettot nr 1. har sex arbetsdagar kvar men sedan får det vara nog! nog med småstadsliv nu, trots att det har varit mycket mysigt att bo hemma hos världens bästa mor och far och slippa laga mat själv varenda dag.

för att trösta mig i dessa tider av uppsala-abstinens lägger jag in en bild på morrissey i hans ungdom. he´s hot! ..och faktum är att han fortfarande är rätt snygg. 47 år gammal.

85060-82

/ia.

låt: morrissey - now my heart is full

Kommentarer
Postat av: H

Jag saknar också Uppsala, men snart är sommaren över och man får bege sig dit igen. När åker du dit?

2006-08-11 @ 09:35:18
Postat av: ia

nästa helg beger jag mig. äntligen!

Postat av: H

åh, jag vill också...men för mig lär det dröja ännu längre. Fast jag åker nog upp nån dag och fixar med dator och så om jag får låna bilen.

2006-08-11 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback