back in the uppsal!

nu sitter jag på min "nya" skrivbordsstol och bloggar på mitt eget tangentbord (hrmm, är nog inte mitt egentligen..  vems ÄR det?)
min nya stol är ergonomisk. den har typ sluttande sits så ryggen blir så rak som möjligt vilket är ergonomiskt korrekt. dock är min rygg så van vid en ynka tax-låg stol och en ihopsjunken VÄLDIGT oergonomisk hållning vilkert har gjort den helt svag. den får jobba för fullt nu för att hållas i en korrekt position. puh. blir värsta träningspasset bara att sitta såhär vid datorn. pynka. men jag får iaf inte ont i min vänstra levator scapulae vilket var standard back in the days of låg datastol.

eh.. inser just att jag inte har ngt vettigt stt skriva. ynk åxå!
ska gå och prova klänning tills nyårsgasken i morgon. se om jag hittar ngt lämpligt att matcha den med. den är så oglammig nu. ynk.
till verket!

ciao.

ia

låt: babyshambles - sedative
lite lugnande någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback