coola KOL-patienter!

igår var det terminsavslutning med KOL-patienterna jag är ledare för två gånger i veckan. de är verkligen.. coola! och helt roliga. trots att de har denna jobbiga sjukdom. jag och den andra tjejen som också är ledare fick små julklappar. en tomte som en snickarkunnig i gruppen snickrat och målat själv samt en jättefin julgran att hänga i fönstret ellet liknande. jättegulligt! jag som verkligen inte har minsta lilla julsak här i uppsala bortsett från en adventsljusstake i fönstret jag paniköpte på ICA maxi.
nu blir det lite ordning!
hela halva släkten kommer ju invadera lägenheten på fredag och lördag då jag tar examen. då är det bra att ha lite trevliga juliga saker framme.

nu ska jag handtvätta tre koftor. russintassar nästa! och sen pipa ner på stan och äta lunch med en klasskompis. trevligt trevligt. kan behöva det innan det blir dags för ännu en omgång biomekanikplugg på carolina rediviva. ynk.

over and out.

ia

låt: velvet underground - white light white heat
den spelades för mig på last.fm igår. mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Helga

lasfm är en sån riktigt god sida! Nu sitter jag i datasali igen, dumma strejkande internet. Jättekul att du ska med på nyårsgaski!

2006-12-14 @ 12:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback