datanörd sökes

Stört. Nu funkar internet, men bara på Camillas dator. För jag har pratat med supporten och kopplat ur routern och grejer och när det har med den att göra kan de inte hjälpa mig. Morr. Jag ogillar datorer. Jag har visserligen inte testat att bara koppla in routern igen. Förresten tycker jag det känns helt fel att säga "rauter", jag vill säga typ "roter" (eh, alltså, som det stavas..hmm). Ungefär som att det känns fel att säga Josh "Raus" (typ tyskt) och inte "Rose" eller nåt (Josh Rouse). Fast samtidigt skulle det ju kännas helt fel att inte säga "haus" som i "house". Eh. Okej. Jag kanske inte ska blogga mer nu. Detta känns urspårat.

Nu ska jag laga lite mat. Adjö.

/Helga med problematisk dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback