glögg, fibes och omotiverad trötthet..

pust. nu är alla miljoners glas diskade och sips-smulorna uppsopade från golvet. hade lite fest här igår. födelsedagsglögg tre dagar i förskott. very trevligt. 14 personer var här och det var exakt så många sittplatser vi hade innan golvet måste bli nödlösning.


här är nästan alla ihoppackade i vårt ej allt för stora vardagsrum. något trångt runt bordet. som tur var börjar folk alltid mingla runt efter ett tag. vanligen efter ca två-tre öl..


efter det begav sig en del av oss till v-dala för att se fibes! oh fibes! spela på velvet. dom var himla bra live faktiskt. sångaren såg ut som jonas karlsson (han som är med i hans och hennes, storm och var julhunden i julkalendern för x antal år sedan..) vilket var lite coolt. dock såg han något slemmig ut och hade backslick av värsta sort. men det får man ha om man samtidigt röjer runt på scenen och viftar med armarna. tycker om fibes.


såklart den obligatoriska kassa band-bilden. en ynka bloggs signum.

idag är jag megatrött. vilket är konstigt. fick fri tillgång till sömn inatt men det hjälpte tydligen inte.  dessutom har jag ätit way too mycket kebabrulle och har magknip. men den var ju särdeles god så det är värt det!

nu ska jag läsa lite på min "män som hatar kvinnor". verkar väldigt lovande. dessutom misstänker jag skarpt att den utspelas i min hometown hudiksvall. trettio mil norr om stockholm och har ett pappersbruk. japp. hudik är det! dock är namnet utbyt till typ hedestad. fånisch!

over and out.

ia

låt: saturday looks good to me - alcohol
har blivit lite av den varan i helgen.



Kommentarer
Postat av: mamm

Jag tror att Hedestad är en blandning av Iggesund, Hudiksvall och Stocka. Plus att ön är uppdiktad för att passa storyn. bra bok ändå.

2006-12-03 @ 18:26:33
Postat av: ia

ynkedom. varför kan inte happy hudik få ståta med sitt namn i en mordisk bok för?

Postat av: Helga

Jag sov minst tio timmar, det var välbehövligt. Och nu är jag typ proppmätt och illamående efter kebabpizza. Lycka till med de kvinnohatande männen (den var bra) så ska jag fortsätta på min dumskallesammansvärjning. Adjö.

2006-12-03 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback