22 år och redan senil..

buhuuuu. jag börjar redan bli virrig. idag, första dagen på jobbet på nya avdelningen, så inser jag att min alldeles nyligen utkvitterade nyckel är spårlöst försvunnen. hann inte ens börja använda den innan den var borta. hur sämst får man vara egentligen? *gaaah*
vilket förtjusande ansvarsfullt intryck jag måste ge på mina arbetskamrater.

nu ska jag vända upp och ner på huset och se om nyckel-%&#¤% behagar dyka upp? förmodligen inte..
*gnäll gnäll*

/ia, vimsigast in the hood

Kommentarer
Postat av: helga

hoppas du hittade the very important key. Jag sitter i en datasal o kanner mig nordig, forsoker fa msn att fungera sa jag kan fora ett normalt samtal med nagon...gaaah..blir frustrerad av att inte kunna forklara vad jag menar..kanske ska blogga lite..hmm, nu borjade datorn leva eget liv o sudda ut det jag nyss skrev. skumt. Kram!

2006-07-05 @ 18:52:41
Postat av: ia

nope, i did not! den är gone with the wind.. fick tassa ner till kontoret och tigga en ny. en smula pinsamt men nu har jag en ny. som jag knutit en garntråd runt så jag kan ha den om halsen (lekisbarnsvarning, men jag verkar vara ungefär på den nivån när det gäller nycklar..)

2006-07-06 @ 09:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback