blogging in bristol

Hej kara blogg (oj vad jag kanner mig internationell nar jag inte kan anvanda vara praktiska bokstaver, typ "a with two pricks" som nan visst sagt nan gang). Mitt inloggningsnamn funkade inte, men en snall engelsman lat mig anvanda hans konto. Sa nu vagar jag inte surfa in pa nagra porrsidor for da ser han det. Det brukar jag ju alltid gora annars. Atminstone spraydate, hehe.

Jag ar helt slut i huvudet. Det ar 30 grader varmt och inte en droppe regn trots att jag ar i england (i vartenda papper jag har fatt star det "bring an umbrella, it often rains" sa jag har slapat runt pa ett paraply helt i onodan. Har gatt och gatt idag och kant mig som ett dagisbarn som vallats runt hit och dit. En tjej i min korridor verkar ha fobi for att vara ensam, sa jag flydde hit eftersom jag inte orkar ata spagetti med henne. Haha. Jag kommer aldrig lara mig engelska om jag undviker folk hela tiden. Men jag orkar ej. Snart ska jag ga och shoppa tval och eventuellt mat. Ar inte hungrig nar det ar sa har varmt. Ska nog ta en promenad i den gigantiska tradgarden ocksa, den ar sjukt vacker.


Bye bye from Helga i Bristol.

 mitt rum ser ut som en cell...

...men trädgården är så riktigt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback