hollywood wear..

jag skulle bli en usel kändis. bortsett från att jag inte kan sjunga, inte är ett skådespelarämne och inte är speciellt skandalös av mig så skulle jag förmodligen inte orka sitta och koordinera schyssta outfits varje gång jag går utanför dörren. för en outfit i LA räcker det ej att vara hel och ren utan kläderna ska vara trendiga men ändå personliga,och dessutom helst vara nya varenda gång man visar sig på stan.
jag skulle bli utbuad av varenda tidning för mina gamla sunkiga fotbollsbyxor som jag sjäv tycker är en sån riktig lämplig outfit när man är bakis å ska handla godis på ica väst i floggan.

här har jag hittat två bilder på snygga kläder. vet att iaf nicole brukar ha stylist (rachel zoe) men whatever. resultatet blir ju bra.. om hon bara kunde gå upp några kilo. detta är i ynkaste laget.

85060-2385060-22
skrutt! vilka minibilder. laddade tydligen hem den ynka bildversionen..

är iaf nicole och mischa. jag är lite avundsjuk på nicoles alexander mcqueen-scarf (dödskallar gillas, hippa eller ej) och mischas skor..

kram från ia som minsann tänker köpa en egen dödskallesjal, dock av billigare variant, när hon får sin sommarlön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback