iakttagelser

- Det ar populart med converse pa english language center, men alla har sana utan skaft. Tyckte det var helskumt i borjan, men nu har jag borjat vanja mig och kanner mig som en utboling i mina langskaftade. Har aven kommit fram till att det kanske ar snyggare med kortskaftade, till kjol t.ex.


- Vadret har ar sjukt, helt unpredictable for att anvanda utlandska. I natt var det iskallt sa jag holl pa att frysa i hjal i morse, men nar vi gick ut och at lunch var det stralande sol och stekhett. I forrgar regnade det konstant hela dagen och natten. Man maste alltsa alltid ha med sig ett paraply, typ tre varma trojor, samt ynk-kjol och flipfloptofflor in case of hot weather. Mina flipflop har for ovrigt gatt sonder och jag sorjer dem verkligen

- Spanska tjejer gillar ynka musik och jag har svart for de flesta spanska tjejer.

Scottish dance var sjukt kul, verkligen over forvantan. Sen gick vi till en pub for att dricka ol, men de stangde precis och vi smet in pa en privat fest dar det fanns massa gratis mat och basta partymusiken men en arg tant slangde ut oss. Sen letade vi efter ett oppet stalle, hittade ynk-musikstalle fullt med spanjorer men jag var skittrott efter skottedansen som var varsta traningspasset och orkade inte dansa till mer an kanske tre shakira-latar.  


Kommentarer
Postat av: c

de verkar behöva lite håkan hellström over there..
du får göra en favorit i repris och önska den. funkade ju senast iaf :)

2006-07-08 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback