mind the gap

London var underbart! Jag sprang runt i affarer tills fotterna nastan gav upp. Akte tunnelbana och gick inte vilse en enda gang. Satt under ett trad i Hyde Park och laste Glamorama och tittade pa folk och hundar. Matade en sot igelkott med brod. Overnattade pa ett hostel i samma rum som fem andra tjejer, trodde det skulle vara en omojlighet att sova men sov som en stock fran elva till halv nio pa morgonen. Shoppade mig fattig. Gick, gick, gick. Hittade en san riktigt god liten park (Hangoverparken..eller Hanover kanske det var..) nara Oxford Street dar jag kunde vila mig mellan affarsturerna. Sen akte jag tillbaka till Bristol och slocknade i sangen.

Det ar min sista vecka har nu, precis nar jag borjat komma in i det och trivas riktigt bra. Jag ar fattig, men ska forsoka gora sa mycket roligt som mojligt i veckan anda. En utflykt till Bath pa fredag blir det i alla fall. Och kanske lite Bristol-shopping pa torsdag. Jag har fatt mersmak. Vill kopa allt som finns. Klader, bocker, roliga saker, hargrejer, smink..allt!

Den ljuva men billiga katten har dumpat mig, sakert pa grund av nagon ynka white trash-tjej. Sist vi mottes halsade den inte ens. Dum katt. Den forstar inte sitt eget basta.

/Helga - en katt och manga pounds fattigare...

 (såna här riktigt goda vägmarkeringar borde finnas i Bristol med, håller typ på att bli överkörd varje dag...vänstertrafik är ett livsfarligt påfund!)

 underground


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback