trött på att alltid komma sist!

Idag har jag: jobbat (speglat en massa, packat ner burkar i flyttlådor samt lagat storkok stuvade makaroner) och titta på fotboll (men det stod 2-0 till tyskland redan innan jag kommit från jobbet och mer än så hände det ju inte). Nu försöker jag hitta den porriga alternativa VM-låten som var med Äntligen Tisdag (p3) men den verkar omöjlig att få tag på. Har lyckats få fram att de heter Das Fussball Fräulein i alla fall. Alltid nåt. Haha. Min musiksmak för tillfället är under all kritik.

Och inte blev det något midsommarfirande heller. Jag har partyabstinens. Vill dricka rödvin och skutta runt på nation. Men snart åker jag iväg och det känns som om det livet får vänta ända till i höst. I morgon blir det jobb igen. På måndag med, och resten av veckan. Men vad gör man inte får lite pengar?

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback