grad av fashion-offerhet?

hittade en fint komponerad lista hos trends and gossip, en rolig blogg jag brukar kolla in ibland. ska se hur min modeoffer-grad är..

1. Minst en av veckans outfits inkluderar ett skärp i midjan. ja
2. Du har döpt din guldfisk till Gucci nej
3. Din stilförebild är Lindsay Lohan näe, verkligen inte.
4. Du räknar filmpremiären av Devil Wears Prada till en av årets stora happenings knappast.
5. Du har alla avsnitt av Sex and the City på DVD och din favorit är självklart Carrie (vem annars?)äger inte en tillstymmelse till dvd och tycker att miranda är roligast!
6. Din basic-outfit just nu är tights, en stor kofta och ankelboots nope. jeans och ngt randigt upptill.
7. Din högsta dröm är att få en större garderob, alternativ vakna upp en morgon och plötsligt vara bästis med Ebba von Sydow en störra garderob med utökat innehåll vore ej fel..
8. Du missar absolut inga nummer av Elle nej, det gör jag inte.
9. Du har stenkoll på Mary-Kate Olsen men är osäker på om Fredrik Reinfelth är ett klädmärke eller en politiker. bah
10. Du bloggar dina outfits och tror helt ärligt att folk bryr sig. har gjort det EN gång och det var för att visa min snorgröna frottéklänning från min mammas ungdom.

enligt denna listan är jag inte mycket till modeoffer. lika bra så.. trots min frekventa ELLE-läsning och ett å annat skräp i midjan. skräp är bra. fast ska man vara trendig är nog skräptrenden på väg bort.. men som sagt, o-hipp som jag är bryr jag mig ej!

over and out

ia

låt: joanna newsom - the book of right on
väldigt speciell röst..


Kommentarer
Postat av: Helga

Jag skulle inte fått ett ynka poäng i det där testet...(visserligen hette våra kattungar Pucci och Chanel, men det skyller jag på mina systrar). Så du får räknas som en hopplösare modenörd än jag, grattis!

2006-11-12 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback