happy monday!

nu är det måndag och konstigt nog är jag på prima humör. helt oprovocerat! vi ska snart in till ackis å fixa lite c-uppstas och smärtrapport (hmm.. det känns som om denna fucking smärtrapport varit aktuell väldigt länge nu. kanske borde göra klart den..)

insåg just att jag inte har något att blogga om. such a pity.

fellow bloggkollega har redan gjort en helgrapport. iaf bildmässigt. jag kan bidra med lite text. vi hamnade av diverse anledningar på norrlands trots våra föresatser att gå på platina. det var inte riktigt meningen och vi gick och kände oss eländiga och elaka hela kvällen. trots att vi hittade indiedansgolvet och fick två piroger (nu kommer förmodligen ngn pirogansvarig på norrlands läsa detta och bli arga på oss för olaga pirogöverdoserande..)
detta är sista gången vi går fel. lovar med två tassar på bibeln! 


läste inlägg från pang musik. dom ogillar oss inte längre.. inte så mycket iaf. så bra. vi skulle blivit ledsna om vi blev portade pga affischeringssabotage.

hipp hopp hurra!

imrogon blir det dock icke-pang musik för min del. det blir ed harcourt på katalin. ska bli jättetrevligt!
och fellow blogg-helga ska inte med. vi har just blivit anklagade för att alltid vara på samma ställe av vår manliga stilikon men så är alltså inte fallet.
får se om jag lyckas få till en av våra patenterade usla konsertbilder därifrån..


ed.

over and out

ia

låt: echo and the bunnymen - the killing moon
en sådan riktigt bra låt vars existens jag hade glömt bort..

Kommentarer
Postat av: H

Hoppas Ed är så riktigt bra i morgon! Är bara lite avundsjuk. Och fanns det egentligen någon anledning till varför vi skulle till Norrlands i stället för platina? Jag har inte lyckats hitta någon...weird.

2006-11-06 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback