i'm a booksnatter yes i am..

idag har jag bott på medicinska biblioteket på ackis. ett särdeles omysigt ställe. satt och knåpade på min geriatrikrapport. det sög. fast jag fick ihop.. öh... en sida.. hm. jag kan verkligen vara sjukt oeffektiv. tror jag drabbades av ngt slags perfektionistryck och fick för mig att saker och ting skulle hänga ihop i rapporten och sådant straffar sig genast.

sen råkade jag nalla en bok. lade den bara i väskan när jag skulle gå och köpa lite mcdonaldslunch och det började pipa. jag hade ju inte direkt tänkt sno den. trodde jag redan lånat den men det var tydligen en annan bok. dom är så lika dom där böckerna från studentlittertaur. en very boring geriatrikbok för medicine studenter var det. skulle jag snatta en bok skulle det iaf vara en intressant en. typ idrottsmedicin. det är kul.
reslutatet av min ofrivilliga bokstöld var att jag måste låna tråkboken. samt att varje gång jag gick förbi utlåningsdisken så kollade alla bibliotekarierna misstänksamt på mig. som om jag skulle ha stoppat två sobotta-anatomiböcker innanför tröjan och en psykiatribok i bakfickan.

nu vankas det pizzeriabesök hörde jag rykten om. inte för att jag har råd med det men efter denna ansträngade dag är jag värd en kebab eller nåt.

boksnattar-ia

låt: stereo total - amour a trois
komplett med roliga samlagsljud.. å trots mina ynka franskakunskaper fattar jag vad hon sjunger om.. typ.

Kommentarer
Postat av: H

du din boksnattare! hoppas du inte blivit portad från medicinska nu, tänk på att vi ska studera i morgon.

2006-11-29 @ 21:19:51
Postat av: ia

nejdå.. jag kan kamouflera mig till oigenkännlighet så ingen av de misstänksmma biliotekstanterna kan ana att jag är den ökända boksnattaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback