jag anar sjukdom på g?!

ve och fasa! när jag vakande i morse så kände jag de första tecknen på en förkylning. ont i halsen och huvudet. seg och trött i kroppen. fasiken också! detta har jag alls ingen lust med! morr.
lots of saker som ska göras.. iofs blev jag klar med smärtrapporten igår men c-uppsatsen och geriatriken har jag kvar. *gaaaah*

som tröst lyssnar jag lite på pulps jarvis cockers nya skiva som kort och gott heter "jarvis". den är bra. kan rekommenderas.


jarvis. i sedvanliga nördglasögon..

nu ska jag rota fram lite c-uppsatspapper och sen gå och försöka ruska liv i min roomie. alltid lättare sagt än gjort det.

over and out

ia

låt: magnetic fields - heroes (david bowie cover)
braaaaa!





Kommentarer
Postat av: H

pulp, om jag får be. Hoppas du har så riktigt trevligt på Ed-konserti nu! Är bara lite avundsjuk..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback