kändismatching

Jag hittade en töntrolig grej som jag var tvungen att testa. På Myheritage.com kan man ladda upp en bild och se vilken kändis man liknar. På mitt första försök blev jag Ashlee Simpson. Det kändes inte direkt klockrent. Haha.

  
 likheten är inte direkt slående (särskilt inte när hon är värsta blondinen, jag föredrar nog både mig själv och ashlee i mörkare hår..)

Sen dög visst inte resten av bilderna jag försökte med för sidan vägrade hitta någon att matcha ihop mig med. Nu har jag blivit beroende och måste testa alla bilder jag har. Thora Birch blev jag en gång (visserligen är hon cool, men inte likt där heller),  och Brooke Shields nästa gång (haha, känner inte igen mig där heller). Snacka om meningslös underhållning. Jag ska nog sova i stället, verkar som ett roligare alternativ.

/icke-känidslik Helga  

Imogen Heap - Goodnight and go

Kommentarer
Postat av: ia

jag vågar inte göra det där.. tänk om jag blir lik michael jackson eller donald trump. eller (flämt) den där läskiga tanten som föröker operera om sig till katt.

Postat av: Guldlock

Jag blir alla möjliga men nästan jämnt får jag Katherin Highl (Izzie i Grey's anotomy).

2006-12-05 @ 12:46:32
URL: http://SpecialK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback