nudelkål and the smålands..

i fredags var jag på smålands nation med två barndomsvänner och åt mat och drack drinkar. det kändes helt lyxigt att dricka drinkar. jag dricker alltid bara öl men mina vänner är sofistikerade flickor så då måste jag åxå bli det. dessutom var min älsklingsöl newcastle slut. fick bara ett ynka glas.


här står jag och försöker beställa en cuba libre men alla bartendrar har gömt sig..


smålands är en mysig nation. iofs är typ alla nationer mysiga egentligen. fast min mat var inte så mysig, jag beställde ngt nudelaktigt. med kyckling. problemet var att det inte var minsta tillstymmelse till kyckling i det. bara typ ägg och kål. och flera dl sweet chili. jag var dock desperat hungrig så jag tuggade i mig det ändå. mina vänner däremot beställde quesadillas och det var minsann hur gott som helst! snyft..


jag äter mina delikata nudlar med kål.

förrutom att äta nudelkål, dricka drinks och fnissa lyckades jag dessutom skrämma bort en kille bara genom att existera. men jag tycker att man SKA få skrämma killar ibland..

ia

låt: clinic - monkey on your back
har snöat in på den här låten ikväll.. me like a lot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback