snyggast i hollywood (kills)

här kommer den (av mig) efterlängtade fortsättningen av min pretty ytliga rankning av hollywoods snyggingar..


clive owen. mm-mm-mmm..


jake "donnie darko" gyllenhaal. både han och sis kvalade in på listan. observera hans deltioideus och biceps..


joaquin phoenix. har dregglat över honom sedan han var störd och obehaglig kejsare i gladiator.


johnny "tim burtons favvo" depp. cool.


TR "söt george" knight. bäst och sötast i greys anatomy..

jepp. det var det. så snygga killar det kan finnas.. nästan fascinerande. fast jag misstänker retuschering.

nu sova. halsen gör ont igen och hotar att utveckla sig till kronisk smärta om jag ej vilar..

ia

låt: essex green - tinker (she heard the news)
den är lite i längsta laget men början är grym!





Kommentarer
Postat av: H

Jag håller med om det mesta, utom möjligtvis Clive Owen, han är inte min typ. Och Joaquin Phoenix dreglade jag aldrig över innan han blev Johnny Cash, men då var jag såld..

2006-11-10 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback