statistik och jarvis.

nu är det fredag. å jag har suttit å knåpat ihop ngt begripligt av obegriplig statistik. är imponerad av människor som frivilligt pluggar och dessutom uppskattar statistik. jag tycker det är förvirrande och boooring.
men nu är det över!

..eller så inte. men för tillfället iaf. kan ju fortsätta imorgon när jag fått klartecken av handledaren att jag inte är totalt ute och cyklar vilket jag själv alltid känner mig som att jag gör så fort statistik är involverat.

ikväll ska jag på nation för öldrickning och god matätning med två barndomskompisar. en uppsalastudernade och en tillfälligt importerad från sundsvalls högskola eller universitet eller vad det nu kallas these days? trevligt i vilket fall som helst.

lyssnar lite på musik men inser just att jag är tillfälligt less på all min musik. hur är det möjligt? jag har ju hur mycket som helst!
nä, jag har faktiskt jarvis att lyssna på.. jag klarar mig nog ett tag till. han har verkligen fått till det här!

                 
jarvis - jarvis

ia

låt: jarvis - i will kill again
goodie!







Kommentarer
Postat av: Helga

Statistik är väl jättekul? Där blir det nja, men Jarvis är bra i alla fall. Ha en oynka kväll, var den än slutar...;-)

2006-11-10 @ 23:28:56
Postat av: ia

bah. den slutade ordentligt kan jag upplysa om.. hemma i min egen kära säng med barnsliga påslakan från IKEA.

2006-11-11 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback