don´t panic.

hmm. känns som att vi borde ha en speciell gnäll-kategori på ynka bloggen. speciellt jag skulle ha nytta av en sådan. tror jag ska införa den faktiskt. sådär! det blev en fin "klagan"-kategori. så bra. allt gnäll samlat på ett och samma ställe!

jag har suttit här framför computern very länge och kollat kurser. trodde detta skulle kännas som värsta lyxproblemet men det är ju helt svårt ju. buhu. det lutar nog åt mestadels uppsala-kurser iaf. typ en uppsättning 5-poängare (som säkert inte kommer gå ihop schema-mässigt anyway) å så kanske en OMT i linköping. tror knappast jag kommer in på den dock. buhu buhu. OM jag mot all förmodan gör det så får jag väl lösa boende-frågan på något fiffigt sätt. för OMT vore ju.. well.. coolt.

hmm. varför känns det som att allt kör ihop sig nu? massa saker att göra och på nåt vis känns det som tiden plötsligt har blivit bristvara. jag som alltid tyckt att det finns very mycket tid här i världen.
har dock lärt mig att det mesta brukar ordna sig förr eller senare så det gör väl det även denna gången då.

får lyda marwin, den manodepressiva robotens, råd: 




dax att packa ihop för lite sandvikenvistelse. whoopiiie :/

au revoir

/gnällig ia med tillfällig livskris

låt: the avalanches - frontier psychiatrist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback