fredag i floggan eller på homogatan?

Jag är trött. Det kan bero på att jag befunnit mig på jobb senaste dygnet. Visserligen har jag sovit också. Jag sov så riktigt gott. Tur det. Men nu sitter jag framför datorn och fryser och tittar ut på den begynnande stormen.

I kväll ska jag bara slappa och glo på idol. Det ska bli så skönt. I morgon borde jag plugga lite och sen är det gaskdags. Vilken riktig tråkblogg det här blir. Finns dock ett projekt att ta tag i som involverar att cykla en cykel från Flogsta någon annanstans så jag har vissa vaga planer på att besöka mina vänner i Floggan. Men samtidigt så har jag ingen lust att ta mig ut, det är kallt och blåsigt och jag vill bara krypa ner i min egen soffa med en påse godis. Oj oj, vilket enormt dilemma. Det här får räcka för idag, var bara tvungen att skriva ett ynka blogginlägg då det var så länge sen sist.

Au revoir/Helga

Moneybrother - Stormy weather


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback