i love groucho marx!

idag har jag varit hemma och snorat som en hästallergiker på ponnyläger. men det är nog ett bra tecken. förkylningen håller på att rinna ut. inte en dag för tidigt!

har roat mig med att läsa en bok med brev som groucho marx skrivit till diverse personer. har aldrig sett marx-filmerna (bara haft lite halvlösa planer på att göra det. hör som till allmänbilningen) men efter att fnissat mig igenom denna lilla bok känner jag cravings efter "en dag på.." de kan knappast vara helt ynka iaf.

hmm? undrar om filmerna finns på DVD? kanske i ngn fancy samlingsbox rentav..? nu har jag ett projekt att genomföra när jag blir rik vilket kommer ske om ungefär tio år eller så. om inte nasdaq faller förstås..

nu är nog min fellow bloggare på öldejt med jugoslaven från bosnien. så riktigt trevligt. dom kan dissikera musik och.. öh.. freud!

själv ska jag se en gammal film ikväll. det har blivit en i veckan sedan jag kom till gävle. först en gammal clintan-western som slutade med att han körde ett tåg in på en saloon. ngt onödigt men det var väl menat som coolt antar jag. veckan därpå blev det clintans paradnummer "dirty harry". han var cool på riktigt! å massa snygga kostymer hade han åxå..
undrar om clint är med i kvällens film? det är en western så det är väl inte helt omöjligt.

howdy

/ia

låt: gorillaz - clint eastwood






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback