jag älskar också mitt meningslösa liv..

idag har det varit en halvynka dag.

- regnet har öst ner *tiddelipom*
- det var iskallt på avdelningen så jag har gått runt och frusit konstant. jag som typ aldrig fryser annars..
- fick vara kvar på  sjukhuset extra länge. skulle sitta med och titta på en patientbedömning och höll på att somna x antal gånger. det blir ofrånkomligen så när jag ska sitta stilla länge. jag har nog omvänd ADHD.
- det låg en överkörd grävling på gångvägen när jag gick till bussen. den såg lätt obducerad ut. grävlingar har jättetunna revben kan jag rapportera. och långt tarmsystem. det låg utdraget på  vägen och jag höll på att trampa på en bit tunntarm.
- jag drabbades av akut förvirring när jag skulle gå hem från bussen. trots att jag gått vägen fram och tillbaka i en veckas tid fick jag akut dåligt lokalsinne och glömde bort vart gatan låg. jag virrade runt i tio minuter innan jag kom på hur var huset låg.. inte begåvat så det stör.

man kan gå i ide för mindre. men jag är ganska tillfreds med livet ändå. fast det skulle uppskattas om den stackars smashade badgern var borta i morgon. finns trevligare sätt att börja en dag på.

nu ska jag kolla efter lite schysst vattengympamusik som kan tänkas passa en patientgrupp åldern 40+.
undrar om dom gillar weezer?

adios amigos!

/ia

låt: slagsmålsklubben - hit me hard

Kommentarer
Postat av: Kech

Helgus, du är tyvär utmanad (jag hatar utmaning egentligen). Ia du med om du vill!

Postat av: mamm

stackars ynka grävlingen.

2006-10-03 @ 11:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback