ok. livet ÄR ynka!

igår hade jag en halvdålig dag men humöret höll sig uppe. idag har jag haft en till ynka dag och mitt vanligen rätt bra-a humör har tillfälligt emigrerat. långt bort. hörde ngt om yttre mongoliet.

idag har jag dels blivit anlagad av en patient för att ha grönt hår och dels tagit århundradets fulaste passfoto. jag fick inte se det minsta glad ut och är det något jag inte kan så är det att se neutral ut. det bara GÅR inte. speciellt inte när bilden aldrig tas och det hela känns mer och mer ansträngt. resultatet blev att jag såg helt livrädd ut. jag kan aldrig mera resa utanför schengen! buhuuu! dessutom kostade det 400 kronor! 400!! hutlösa priser. för det priset borde man åtminstone få se normal ut på fotot.
helga får fara ensam till london. jag tänker inte visa mitt fula pass för nån.

morr. dessutom missade jag bussen hem och fick vänta halfanhour. såklart..

nu ska jag läsa på inför morgondagens patientundersökning så jag vet å ett ungefär åtminstone vad jag sysslar med.

klagomål från ia

låt: neil young - pocahontas


Kommentarer
Postat av: Helga

Jag tänker INTE åka ensam till London..vi kan jämföra passfoton, på mitt har jag kort blonderat hår med jordens utväxt och ser också allmänt ful ut så det är nog jämt. Är det lag på att man inte får se glad ut på passfoton?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback