outfråging..

Namn: cecilia
Kön: flicka
Ålder: 22
Längd: 174,5 cm mätt förra veckan
Hårfärg: typ blondaktigt. mellanblont kanske?
Ögonfärg: blågrå


Har du någonsin:
Ätit sushi: mmm-hmmm. senast i söndags.
Stått på scen: yes. med min ungdoms saxofon.
Varit ihop med någon som varit otrogen: där blir det nej.
Klättrat på berg: näe. bara på ganska stora stenar.
Sett vita huset: näe


Antingen eller:
Kallt eller varmt: kallt
Spets eller satin: men urk. INGET!
Svart eller rött: rött
Regn eller snö: snö
Rosor eller tusensköna: rosor
Vår eller höst: höst
Matte eller engelska: matte (måste säga det eftersom jag gick natur)


Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: näe, bara enstaka hangups.
Vet den om det: nä, inte så mycket att veta där..
Vad tittar du på hos en man: underarmarna/händerna, ryggsilhuetten samt skorna.

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: näe. snyft. om inte katten trisse räknas.
Kommit sams med dina föräldrar: vi har inte ens bråkat. vi är konstant sams.
Bråkat med en kompis: nä. jag är inte bråkig till min läggnig.


Gillar du att:
Ge kramar: ja!
Ge massage: vid väl valda tillfällen men som princip nej. vad än folk tror..
Gå promenader i regnet: ge mig en fin regntät regnjacka å ett par gummistövlar med rutigt foder så är jag med!


Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: jobbade å besökte ö-land och å-land.
Svär du för mycket: nope. för lite.
När duschade du senast: igår.
Vilken färg är det på dina byxor: svarta mysbyxor modell sunkiga.
Vad lyssnar du på just nu: scritti politti
Vad är bredvid dig just nu:
öh. en telefon och ett fönster.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): ett stort åbäke med typ spånskiva ovanpå (ej mitt ska tilläggas!)

Vad var det sista du åt: soppa alldeles nyss. den var god.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: nån normal en med snygga underarmar och fina skor.
Har du en lavalampa: hell no!
Hur är vädret just nu: mörkt. å säkert kallt åxå. har ej varit ute på hela dagen.
Vad gjorde du igår kväll: var sjuk, bloggade och tog ner min tvätt.
Vem pratade du sist med på telefon: mor
Vad gör dig glad: varanteatern komplett med citat och faktiskt.. mitt liv generellt sett.
Vart skulle du vilja du åka: london!
Vill du ha barn: ja, men om minst 8 år.
Vad ska dom heta: dunno?

sisådärja!
då förväntar jag mig att helge åxå fyller i denna.. tex när hon kommer hem från dejten!

/ia

låt: the cure - love song



Kommentarer
Postat av: mamm

Du har glömt att du klättrade uppför Blaxås branta södersida när du var fem år.

2006-10-13 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback