preppy tott

min bror har en rödhårig sjuksköterske-vän som heter david a.k.a tott. han ville bli omnämnd i ynka.blogg så då får han det såklart..
tott är preppy innerst inne villket är mycket positivt. dock tenderar han att glömma bort det ibland och kommer skuttande i typ street wear t-shirt. jag försöker dock vänja honom av med dom tendenserna. dessutom lyssnar han på holländska dj´s och tycker att senastion white är årets höjdpunkt. det är inte heller så preppy..
hmm. han kanske har multipel personlighet? david som är preppy och excentrisk och tott som springer runt i t-shirts och lyssnar på techno/trance/younameit.

så måste det ligga till!

over and out.

/ia

låt: primal scream feat kate mosss - some velvet morning



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas David blev glad :)

Postat av: Larry a.k.a tott

Jag måste då medge att du har rätt ibland angående t-shirts men det är inte så ofta. Jag får väl försöka bli av med stämpeln nu då. Jag har ju som sagt varit lite av en hobby-streetare. När jag kommer tebax från London ska du få se någe ordentligt "Preppy" :D

Ps: Jag ville inte ha den låten e!!! :P Ds.

2006-10-15 @ 11:34:38
Postat av: ia

david blev jätteglaaaaad! å han ääälskar primal scream!

2006-10-15 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback