sötast i greys anatomy!

patrick dempsey aka dr mcdreamy kan slänga sig in the vägg. allra sötast i greys anatomy är lite halvtöntiga george. han skulle aldrig hålla på att fiffla runt som dr mcdreamy gör. iofs så har jag nästan inte kunnat se ett endaste ynka avsnitt pga allvarlig kanal 5-brist hemma, men av dom fem-sex delar jag sett sammanlagt är slutsats att george är snällast och sötast av alla.
herregud. nu fick jag akut abstinens. det får väl bli en pricy DVD-box tillslut. hmm.. måste först skaffa en egen DVD-spelare. det blir dyrt detta. men vad gör man inte för lite sjukhusintriger?


söt george. och T.R knight som spelar honom gillar killar lika mkt som jag gör. det är åxå sött. hoppas han har en söt boyfriend att pussa på.

nu middag. over and out.

ia

låt: the radio - whatever gets you through today
soundtrack från greys anatomy..

Kommentarer
Postat av: H

Jag tycker också att han är helt söt! Och med ett helt oynka beteende dessutom!

2006-10-23 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback