the magnetic fields!

jag är kär i stephin merrits i magnetic fields!  
hmm. undrar om han är gay? han har ju trots allt gjort låten i thought you where my boyfriend. själv är jag iaf helt nöjd bara med att sitta uppkrupen i soffan och lyssna på hans röst..

..en sådan riktigt snygg röst har han! dock är han kanske inte lika snygg själv men who cares? ååååh. jag måste nästan införskaffa 69 love songs! har laddat hem lots of låtar från denna skivan och verkligen alla är bra.


en sådan riktigt god skiva!

vad coolt att ha ett helt sjukt bra band. själv kan jag bara spela introt till nothing else matters på gitarr. och trummor har jag way too dålig koordination för. inte kan jag sjunga heller. hmm. jag kanske kan stå och spela lite tamburin i bakgrunden? eller kanske gurka? fast saxofon har jag ju spelat i min ungdom förståss. det kanske funkar? japp! jag satsar på det tror jag..


ett sjukt bra band. undrar om de behöver en saxofonist?


nu ska jag fantisera om min kommande karriär som saxofonist i magnetiv fields.

/ia

låt: the magnetic fields - 100 000 fireflies





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback