varning för gnäll..

Det har blivit många inlägg i klagan-kategorin på sistone. Så här kommer ett till. Har haft en sömnlös natt och sitter hemma och är bitter över att jag missar den troligen intressanta föreläsningen som jag skulle gå på. Den är säkert skittrist. Hoppas det ("vad är väl en bal på slottet...?"). Morr. Känns inte som jag gör världens bästa intryck heller, men ärligt talat så hade jag verkligen tillräckligt bra anledning att stanna hemma när jag i morse vaknade till liv efter att äntligen ha fått sova några timmar. Nu mår jag rätt okej, så okej att jag ser fram emot kvällen. Kanske min strategi att dricka en liter tranbärsjuice och minst två liter citronvatten igår hjälpte. Men som om det inte var nog med jävla urinvägsinfektion så fick jag också värsta mensvärken jag varit med om och hade behövt morfin snarare än en ynka ipren.

Haha. Nu har jag gnällt färdigt. Annars är mitt liv helt underbart. Förutom att det regnar här i Uppsala idag.
/bitter-Helga

Johnny Cash - Hurt

Kommentarer
Postat av: ia

men fysaligen. du skulle behöva TENS över din uterus. det fick jag av min handledare när jag hade mensvärk from hells kitchen. det kind of funkade.

2006-10-20 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback