hårförändring

Idag har jag varit på besök hos min frisör. Efter mycket tvekan blev det ändå en lugg. Är lite tveksam till hur det blev. Först tyckte jag det var skitsnyggt för att sen cykla hem och upptäcka att mitt hår gärna lever sitt eget liv. Och sen har jag pendlat lite. Men det blir nog bra. Kul med lite ändring i alla fall, det känns som om jag haft samma frisyr i många år nu och det finns liksom inte så mycket annat kul man kan göra med mitt hår utan att bli fullständigt tokig på det (jättejättekort är ett alternativ, men då får jag aldrig låta det växa ut igen för det funkar bara inte med mellanlängder). Jag tänkte lägga in en bild på mitt nya jag, men eftersom jag blev så skitful på alla kort vet jag inte om jag har nån lust.

 men, okej då, här står jag i mitt rosa kök.

Nu ska jag göra köttfärssås och koka spagetti. Jag har verkligen ingenting att skriva, det har inte hänt så mycket mer idag. Jag skulle visserligen kunna redogöra ingående för vad jag handlade på ICA Kvarnen och, hur många Alzheimerssidor jag har sammanfattat eller vilka mp3-låtar jag lyssnat på medan jag tagit mig från ställe A till ställe B. Men så bloggdesperat är jag inte.


/nyklippt Helga


Jakob Hellman - Hon har ett sätt


Kommentarer
Postat av: ia

det blev ju verkligen jättefint! vad kul med luggo!

2006-09-25 @ 18:49:57
Postat av: Clara

Hej!! Måste också säga att det var skitsnyggt!! Kanske också ska klippa lugg.. fast inte så kort.. hm. Ha det bra! hälsa Alva (gorillan blir ju ompysslad så det räcker) kram!

2006-09-25 @ 19:55:02
Postat av: ems

ooooh! du blev jättefin! puss

2006-09-27 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback