if i was a rich girl.. nanana..

jag har varit inne på internetsidor som jag egentligen inte borde besöka.. shame on me.
men jag kunde inte låta bli.. och nu får jag stå mitt kast.

mrsh.se var stället jag var inne och snokade på och och jag hittade några (well, två..) knäppa men fiiiina grejer som jag aldrig i hela mitt liv kommer att ha råd med. även sedan jag börjat jobba.. en ynka sjuk gymnastlön lämpar sig inte för sådana saker. då får jag leva på vatten och nuddlar resten av året.


väska från cacharel = säkert tecken för dyrhet. men den var rolig. väskor brukar inte vara roliga..


helt coola skor från eley kishimoto = ännu ett säkert tecken på dyrhet. men jag skulle förmodligen få ont i fötterna efter tre minuters användande så det är säkert lika bra att de ligger i fel pengadivision.. (surt sa räven, osv..)

/fattiga studenten ia

låt: razorlight - the golden touch





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback