klackarna i taket

Maud sa "klackarna i taket" och det hela är över. Skönt. Jag är lite bitter, men det var ju väntat. Nu slipper man jobbiga typer som lägger sig i vad man ska rösta när man går ut på nation för att roa sig.

Zorro har gått emot något nymålat och fått en stor vit rand på ryggen. Haha. Silverrygg. (Ja, nu skriver jag bara om Zorro igen, kan ju tillägga att Alva har ADHD och skuttar runt här helt ihärdigt).

Jag brukar blunda när jag borstar tänderna. Är det normalt?


/övertrött Helga

Eskobar - Someone new (ut med det gamla, in med det nya..och så får vi se hur det går med det)


Kommentarer
Postat av: ia

men nu är det över! bra att du inte glömmer bort lilla ljuva halvalv pga krävande lemursvans. det är nog därför hon utvecklat ADHD.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback