leave the body, leave the mind

Ska strax åka iväg till skolan för lite sammansättning av grupparbete och redovisningsförberedelser. Men just nu lyssnar jag på Anna Ternheim som spelar live i Lantz i p3. Åh. Måste lyssna på hennes nya skiva. Jag vet inte hur många gånger jag lyssat på Somebody outside sen jag fick den i julklapp för nästan två år sedan. Tyvärr är det första jag nu tänker på jobbiga cykelturer till och från posten i mellandagarna (på tal om posten har jag lyckats glömma bort att de ringt och erbjudit mig jobb och att jag sa att jag skulle ringa tillbaka, men det känns bara skönt för då slipper jag överväga det mer..jag vill ju inte) , men den var också den klassiska "lyssna-på-innan-jag-somnar"-skivan till och från i mer än ett år. I love Anna.

Ryanair har en kampanj med superbilliga biljetter nu. Och jag vill bort härifrån.

/H

Anna Ternheim - Girl laying down

Kommentarer
Postat av: Kech

Vart kan man åka? Ta mig till kärlek, ta mig till dans - ge mig nått som tar mig någonstans!

Postat av: Helga

Man kan åka till London den 16 november!

2006-09-28 @ 18:14:47
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback