music is my friday friend!

det är fredag.. alla ska ut utom jag. jag är en sådan riktigt ståndaktig människa.så de blir vare sig brandmän i sthlm eller wannabee-brats på bj. ha!

hmm.. undrar om jag kommer ångra mitt beslut om typ fyra timmar? jaja. då är det försent. jag tänker minsann INTE vara spontan och slänga på mig lite partykläder och spurta ner på stan. spontaniteten är avklarad för i år (för londonresan VAR spontan.. iaf för att vara moi. vad än helgas syster yster säger..)

hmm. vad göra ist`? färga håret kanske? det är en trend just nu. roomien har just gått från blond till typ rött och jag blir inspirerad. inte för att jag direkt skulle passa i rött, men själva principen! hmm.. mörkblont kanske? (jag måste vara den enda personen i världen som färger håret mörkblont. aka råttfärgat!) men min katastrofblekning börjar titta fram igen och det tänker inte tolereras!
upp till kamp!

jag ska nog passa på att lyssna på musik åxå. jättehögt. gäller att passa på när ingen är hemma.

så får det bli! lite pj, morrissey och pixies.. hmm. dvs det som jag alltid lyssnar på.. hehe. men är man ospontan så är man.


en polly jean, en moz och fyra pixar. ett sådant riktigt gott fredagssällskap!

/ia


låt: PJ harvey - the dancer



Kommentarer
Postat av: H

Det lät ju som en riktigt trevlig fredagskväll tycker jag, och så är du pigg och fräsch idag. Woho!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback