nytt hår IGEN!

nu har jag varit i farten med allehanda kemikalier i mitt stackars hårt prövade hår igen. det har varit orange-blont sedan i juli typ och nu börjar jag få en redig utväxt = ugli. alltså gick jag på H&M och investerade i en stycke hårfärg a la samma som förra gången. sen engagerade jag vän sandra som fick sköta utväxtfärgandet. resultatet blev.. well.. ännu mera ugli än tidigare.
utväxten blev så riktigt fult blond. typ trailer park-blont (white trash) fast fulare.. eeeew! (ska tilläggas att detta verkligen inte var sandras fel utan mitt hår som helt plötsligt blivit överkänsligt mot hårfärg) jag insåg sitationens allvar och spurtade till ICA (med röd mössa på huvudet) för att köpa hårtoning, vilken färg som helst! allt vore bättre än detta..
nu har jag iaf tonat över eländet med lite mellanblont toningsshampo och hoppas att situationen är räddad. annars måste jag gå under jord i några månader alt ha huvudbonad på mig konstant tills mitt white trash-burr vuxit bort.

får se i morgon hur mitt kommande liv blir. isoleringscell eller ej?

/big brother-ia

låt: magnetic fields - meaningless

Kommentarer
Postat av: H

Men kom vi inte överens om att man får alla vanliga och bra killar om man ser white trashig ut?

Postat av: ia

jag lever hellre i celibat i alla mina dagar än har SÅ fult hår! *burr* dock är situationen nu uppredd och jag kan visa mig offentligt igen.

2006-09-13 @ 16:50:03
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback