psapp till uppsala! lyckan är total..

hoooooraaaaaay!
älsklings-psapp spelar på kalmars! 4 november! finns inte en chans i världen att jag kommer missa det. även om jag skulle ha en 20-poängstenta dagen efter (vilket jag inte har) eller om jag skulle bryta benet på tre ställen dagen innan (isåfall rymmer jag från ackis, firar ner mig med lakan i värsta fall).

att psapp vill komma till lilla ynka uppsala.. amazing. pangmusik-människorna gör ett strålande jobb!

85060-151
hela psapp samlat. tror dock inte katten brukar vara med på scen..

/lycklig ia

låt: psapp - everybody wants to be a cat

Kommentarer
Postat av: H

oj vilken duktig bloggare du är! Psapp ska bli så riktigt kul, och extra kul vore det om katten faktiskt var med. Kan de inte ha den instängd i nån bur eller nåt?

Postat av: ems

kommentar H: alltså bu inte katt i bur, den kan väl få springa löst, stagediva å sånt, vore nåt de! sen kunde man ju även få tillfälle att klappa lite på den, mata den me chilinötter å sånt kul.

2006-09-08 @ 11:39:09
Postat av: H

är nog inte många katter som skulle trivas så bra i den situationen..förutom Alva kanske. De kan få låna henne, hon kan bli en scenkatt! fast tyvärr tycker hon bara om torrisar, de får sälja såna i baren ist för chilinötter

2006-09-08 @ 11:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback