skivköp 2.

sådärja.. nu har jag återigen lättat mitt samvete något efter all nedladdning från dc++. gjorde en rajd på cdon.com  och hittade tre skivor för billigt pris. typ 75 kronor styck. köper bara skivor på lagligt sätt när det är billigt. är faktiskt fattig student.


dans med svåra steg. en styck winnerbäck som saknades i min samling. den är very gammal (1996 om jag missuppfattat det hela rätt) och han ser lite halvskum ut i långt hår men det är faktiskt innhållet som räknas! denna skiva innehåller både kom änglar, försvarstal och inte för kärleks skull.  myyyys!


silent shout. the knife´s senaste skiva. helt sjukt bra! det är lite skumt faktiskt att allt de gör är bra.. de flesta andra har sina ups and downs när det gäller musik men inte the knife. denna skiva är dock kanske inte lika "billig" och direktfastnande som deep cuts utan lite mera.. läskig. men oj så bra! neverland, marble house och we share our mothers health bla.


ringleader of the tormentors. morrisseys nyaste skiva som kom ut i våras. kommentarer öveflödiga. är det morrissey så är det bra. dear god please help me, in the future when all is well  och you have killed me. och life is a pigsty för den roliga låttitelns skull. hihi.

 /ia

låt: the knife - kino

Kommentarer
Postat av: McAn

Du har verkligen smak med The Knife. Mitt faovvoband faktiskt. Har en fansite om dem på www.forestfamilies.se
Pass it on, won't you? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback