snart börjar house! *hoooraaaay*

hipp hopp hurraaaaa! äntligen en bra serie som jag faktiskt kan se på vår TV:s ynka kanalutbud bestående av 1:an,2:an och 4:an i princip. är fortfarande lite småbitter att jag missar all greys anatomy.

ikväll börjar house. verkar vara en sån riktigt bra serie efter vad jag hört av kompisar som laddat hem avsnitt.
laglydig som jag är så väntar jag ju giiiivetviiiis tills det börjar sändas på TV. vilket är om knappt två timmar!

man bara måste ju se en serie med en cynisk läkare som säger saker som: "vad vill du helst ha. en doktor som håller dig i handen medan du dör eller en som ignorerar dig medan du tillfrisknar?"

en timme och fyrtio minter kvar! bäst för serien att den är bra nu...

85060-191
en ganska osympatisk läkare.. utmärkt!

/ia som nu kommer öka sitt TV-tittande från noll till en timme i veckan

låt: mylo vs miami sound machine - doctor pressure

Kommentarer
Postat av: H

Cyniska läkare - det låter som något för dig! Jag ska inte heller missa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback