tutti tutti, frutti frutti

har just genomlidit en omgång "idol" med uttagningar i falun.. vaaaarför har folk ingen som helst självinsikt om sin sångtalang? jag skäms ihjäl å deras vägnar. ok, en del sjöng som gudar men väldigt många fler lät ju för taskigt. påstår inte att jag skulle kunna göra det bättre själv eftersom jag sjunger ganska dåligt. men grejen är den att jag är fullt medveten om den saken och inte ställer mig och gör mig till allmänt åtlöje inför typ en miljoner TV-tittare.

det bästa idag var dock björne med sin "tutti, tutti, frutti, frutti". jag dog av skratt.

85060-147

/ia, som fastnade framför pinsamheterna

låt: weezer - such a pity


Kommentarer
Postat av: H

Jag förstår inte hur jag lyckades missa Björne!? Men det var faktiskt såna riktigt duktiga tjejer idag, inte närapå så pinsamt som det var igår..då fick jag gömma mig bakom kuddar för att inte skämmas ihjäl. Självinsikt, vad är det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback