förklaring!

efter att ha läst min kära kollegas freudianska inlägg nedan känner jag för att bidra med en ynka förklaring till mitt msn:ande..

"hoppas vi får kuk ihelgen" var faktiskt tänkt att vara det betydligt tråkigare "hoppas vi får KUL i helgen".

jag brukar faktiskt inte uttrycka mig så vulgärt i mina msn-konversationer.
oftast i alla fall..

allt beror på att tangenterna "K" och "L" ligger alldeles för nära varandra på tangentbordet. jag är tydligen inte kapabel till att hantera detta..




ia

låt: the divine comedy - the happy goth

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Helga! Vad kul att du hittat till min blogg!Jo, jag tror bestämt att vi träffats ute i krogsvängen! Linas kompisar brukar alltid säga "Oj, vad lika ni är". Haha, jag fattar inte riktigt det där. By the by, din blogg är riktigt schysst! Du har bra musiksmak, hehe. Och fatta hur glad jag blev av "Petter och hans fyra getter"-inlägget! -Min absoluta favoritbarnbok! Shite, det var länge sen jag läste den! Nej, nu ska Ålandsväskan packas. Vi åker hem imorrn. Hoppas påskharen hittar dit ;) Ha det bra! /Pernilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback