hångelfelskrivning..

idag skulle jag skriva "jag blir så hångelsugen när jag lyssnar på magnetic fields.." till helge på msn. eftersom min mentala simultankapacitet bara klarar en msn-konversation åt gången så råkade jag dock skicka detta till fel person. killen som fick det tror säkert att jag want him so bad nu..

jag skämdes ihjäl  i två-tre minuter, men sen funderade jag vidare och kom på att det var ganska kul.. hehe.

nu ska jag handla saker till knytfrukosten i morgon. typ 20 stycken pägg.

puss och kram och en sådan riktigt trevlig kvalborg alla!

ia

låt: smashing pumpkins - bullet with butterfly wings

Kommentarer
Postat av: Helga

Ynk, man BLIR ju verkligen det också. Livsfarligt att sitta hemma och lyssna på Magnetic Fields. Jaja, nu är det partydags igen.

2007-04-29 @ 19:25:00
Postat av: Knyt-värdinnan

pägghalvorna var så utsökta att du måste göra om det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback