men, om vi alla börjar klä oss i batik då?

Alex Schulman slutar på stureplan.se (för övrigt ingen sida jag kan identifiera mig med, för att klargöra det), jag antar att det innebär att hans blogg också försvinner därifrån. Fuck. Jag vet inte hur jag kommer att klara mig utan den faktiskt. Ärligt talat så förgyller läsningen av alla stört elaka, ironiska (I hope..) och klockrena inlägg mina annars rätt trista dagar.


På hemsidan står att bloggen är en dagbok som KAN komma att dyka upp i ett annat sammanhang. Kan räcker faktiskt inte för mig. Jag funderar på att bara klä mig i batik hädanefter för att hylla Alex samt eventuellt kedja fast mig nånstans på Stureplan i protest. Eller också kan jag börja med att gå till Stockholms nation i kväll och låta pappa betala.



 

rest in peace bästa bloggen..


Helga


The Vaselines - Molly's lips
kiss kiss molly's lips..


Kommentarer
Postat av: ia

batik mina vänner. batik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback