om att dö av skratt när man borde plugga

Jag tröttnade på affect phobia och bestämde mig för att bilda mig genom bloggläsning i stället. Av någon anledning fastnade jag på Claras o Carros blogg som aldrig uppdateras vilket är väldigt synd eftersom jag skrattat så mycket så jag gråtit de senaste tio minutrarna. Okej, det kanske är lite internt men Södertäljes krogguide är ändå vad varje person som någon gång besökt eller tänker besöka Slöddertälje/Södertäljyeah borde ha lusläst och memorerat.


Världens 10 skönaste människor
i Claras o Carros version är också en höjdare. Jag är en sån riktigt snäll storasyster som passar på att ge Clara lite välförtjänt publicitet på sin 20-årsdag (ehm, eller också överskattar jag den här bloggens betydelse lite väl mkt...).


Nu ska jag ägna mig åt lite allvarligare grejer. Typ tidig lunch.


Laakso - Death of Laakso                                                                                                              
nu har jag äntligen lyckats nedladda skivan och gick runt hela gårdagen med "come with me, come with me to helsinki" på hjärnan. det finns dock enligt mig betydligt bättre låtar på den mkt bra skivan "Mother am I good looking"..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback