playa del fågelsången

Äntligen sol i Uppsala igen. Jag hade inte riktigt förstått att det verkligen var varmt igen förrän jag cyklade ner på stan och såg tecknet: åkanten helt fullproppad med glassätande människor. Nu har jag lite praktikbeslutsångest. Högen framför mig har efter några genomgångar minskats ner till tolv platser, men hur ska jag kunna välja fyra? (och här kommer beslutsångesten in i bilden, kanske borde söka till någon slags ångestmottagning i alla fall.) Grr.


Har suttit i solen på konditori Fågelsången med Cecilia och Lina och bara njutit av värmen som nu ska stanna ett tag (hoppas jag..). Att jag sen inte studerat så mycket som jag borde är inget att tänka på än på några dagar. Massa grannar har fest ute på gräsmattan - säkert vårtecken!

Och snart ska jag till ÖG och äta mat med min före detta biomedicinska vän (vi är de som hoppade av och därför måste vi fira det med nationsmat en gång i månaden).


psykologhaket nummer 1...vi ser till att de överlever


Helga


The Apples In Stereo  - Energy


Kommentarer
Postat av: ida

Fågelsången är så bra så bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback